Відкрити меню

Врегулювання простроченої заборгованості

Умови, за яких КС розпочинає діяльність із врегулювання простроченої заборгованості: у випадку наявності простроченої заборгованості.

Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю: не передбачається.

Залучення колекторських компаній для роботи із простроченою заборгованістю: не передбачається.

Порядок погашення простроченої заборгованості:
– одним платежем або кількома платежами, кількість яких не обмежується;
– розмір окремого платежу не обмежується, загальна сума всіх платежів на погашення простроченої заборгованості має дорівнювати сумі простроченості;
– періодичність внесення, – як найшвидше від виникнення прострочення (оскільки заборгованість є простроченою, відповідно строк сплати цих коштів вже порушено).

Спосіб погашення простроченої заборгованості:
– шляхом перерахування коштів на рахунок КС, або іншим чином за згодою сторін.
Готівковий спосіб погашення простроченої заборгованості через каси КС та філій КС допустимий, якщо при цьому не перевищуються обмеження Національного банку України щодо готівкових розрахунків та відповідні готівкові операції узгоджуються із вимогами по фінансовому моніторингу.
Реквізити рахунку КС: р/р IBAN UA 953545070000026508309165804 в АТ “Ощадбанк” МФО 354507, ідентифікаційний код (ЄДРПОУ): 25204519

Повідомлення особою (позичальником, поручителем, майновим поручителем, спадкоємцем), що її інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник:
– здійснюється шляхом надання такою особою до КС письмового повідомлення що її інтереси представлятиме представник з інформацією про представника і його контактні дані (ПІБ, іпн, телефони, адреси, тощо) та підтвердних документів щодо факту та повноважень представника, зокрема довіреності та/або договору на представництво інтересів (оригінальних примірників або їх нотаріально завіреної копії), крім випадків коли представництво ґрунтується на законі. Надання таких документів до КС має здійснюватись особою особисто в офісах КС чи філій КС. При цьому особа на підтвердження своєї особистості пред’являє документ що посвідчує його особу.
Якщо представництво ґрунтується на законі (представництво недієздатних, неповнолітніх, тощо) – представником надаються КС підтвердні документи що посвідчують статус представника на підставі закону (оригінал або нотаріально завірена копія) та пред’являються документи що посвідчують його особу (ксерокопія документу що посвідчує особу представника завіряється представником і залишається в КС).

ПОРЯДОК взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) в КС «КРЕДИТ-СОЮЗ»(втратив чинність з 25.08.2021р)

ПОРЯДОК взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) в КС «КРЕДИТ-СОЮЗ»(втратив чинність з 04.10.2022р.)

Порядок врегулювання простроченості за споживчими кредитами 04.10.2022

 

Контактні телефони для врегулювання простроченої заборгованості:

0-800-33-45-20

+38 (063)427-14-74

+38(063)427-52-36

 +38 (063)427-34-16

+38 (063)427-32-74


Депозитний продукт:
Сума депозиту:
Строк депозиту:

    Заповніть наведені нижче поля і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення
    деталей оформлення кредиту або депозиту

    © 2024 Кредитна спілка "Кредит-СоюЗ" · Копіювання матеріалів сайту без дозволу заборонено
    Дизайн і підтримка: qwerty-group